Wargi Bandung Salapan
Hatur nuhun kana kasumpinganna baraya
sok klik tombol login upami bade lebet
upami teu acan janten member, teu aya lepatna upami daftar di ieu forum, mangga klik tombol pendaftaran
hatur nuhun

haturan ti simkuring

admin sareng rerencangan saparakanca


WILUJEUNG SUMPING BARAYA
Forum Komunitas Chat Room Bandung Salapan, sarana berbagi dan mempererat persaudaraan
Mangga ulah isin2 teras we kalebet sakantenan anggo sendalna
 
IndeksWilujengSumpingCalendarGalleryFAQPencarianAnggotaGroupPendaftaranLogin
PENGUMUMAN KASADAYANA MEMBER WAJIB DIBACA MANGGA KLIKDIDIEU
Pilihan
 Wilujeung Sumping
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian
Login ka email bandung salapan
Login
Username:
Password:
Login otomatis: 
:: Lupa password?
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Perkenalan Heula Atuh
19/4/2014, 10:13 by Ujang Poheng
Askum kang admin, Baraya ti kota atuh dulur nu ti lemburrr nepangkeun abdi pituin urang …

[ Full reading ]
Comments: 0
Buku Tamu
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
User Yang Sedang Online
Total 2 uses online :: 0 Terdaftar, 0 Tersembunyi dan 2 Tamu :: 1 Bot

Tidak ada

User online terbanyak adalah 43 pada 17/1/2015, 05:01
Statistics
Total 2768 user terdaftar
User terdaftar terakhir adalah accu alive

Total 4339 kiriman artikel dari user in 712 subjects
Top posters
ci_Badeur
 
direktur_bdg9
 
garotis_79
 
fanny_inochi
 
Admin
 
dank_thea
 
doetz86
 
Timen
 
ronghok
 
anfuk_cjr
 
Poll
numutkeun baraya tampilan ieu forum kumaha...???
 1. Sae Pisan
 2. Lumayan
 3. Kirang Sae
 4. Goreng Patut
 5. Ahk Teu Apal
 6. Ya gitu dech
Lihat Hasil
Link Patner
bandung9.co.cc
ads

Masukkan Code ini K1-A34EAA-B
untuk berbelanja di KutuKutuBuku.com

kerjaotomatis.com'
ads banner

Share | 
 

 manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
vica
Tukang Kojom
Tukang Kojom


Female
Jumlah posting : 59
Age : 30
Lokasi : depok-jkt-depok
Job/hobbies : gue_bingung_ah apa ya :-? =))
Registration date : 29.11.08

PostSubyek: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   8/12/2008, 02:10

ngodek tai irung uiiiii mau nanya niy...disini kan komunitas warga chating semua nya ya lieur euy lieur euy

Menurut kalian berpetualang didunia maya itu seberapa banyak seh manfaatnya?? apa kebanyakan untungnya?? kalo ga apa ruginya?? heuheueheuue


Nah kalo udah pada jawab...hayo jadi selama ini chating/bergelut didunia maya nguntungin ga selama ini..apa cuma buang waktu ajjahh... jier dasar pinter uy


.............Just for Reflection guyz.........................



bogoh ............................. bogoh ............................... bogoh
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
mang inaL
Tukang Kojom
Tukang Kojom


Male
Jumlah posting : 57
Age : 34
Lokasi : ujungberung
Job/hobbies : nafas
Humor : beungeut serius
Registration date : 08.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   8/12/2008, 03:38

banyak waktu yang di gunakan untuk para chatter untuk mencari teman, mencari pasangan, ato mencari "kesenangan" budak males ....
dan ternyata semua itu bisa berkembang secara positip terhadap ramo ngawoko ahk ....semakin cepat membuat WORDS file... cheers
semakin membuat pemikiran menjadi lebih kreatif terhadap apapun hubungana jeung komputer atawa internet..semua beraawal dari chating jier dasar pinter uy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
gumilang
Calon RT
Calon RT


Male
Jumlah posting : 85
Age : 39
Lokasi : anu penting ulah gigireun si sarjang rujit bau wadam
Registration date : 18.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   8/12/2008, 08:50

pokoknya manfaatnya bru di juru bro di panto paburisat di tengah imah we lah ngagoler ahk lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
mang inaL
Tukang Kojom
Tukang Kojom


Male
Jumlah posting : 57
Age : 34
Lokasi : ujungberung
Job/hobbies : nafas
Humor : beungeut serius
Registration date : 08.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   8/12/2008, 11:08

banyak waktu yang di gunakan untuk para chatter untuk mencari teman, mencari pasangan, ato mencari "kesenangan" budak males ....
dan ternyata semua itu bisa berkembang secara positip terhadap ramo ngawoko ahk ....semakin cepat membuat WORDS file... cheers
semakin membuat pemikiran menjadi lebih kreatif terhadap apapun hubungana jeung komputer atawa internet..semua beraawal dari chating jier dasar pinter uy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
fanny_inochi
HANSIP
HANSIP


Female
Jumlah posting : 212
Age : 29
Lokasi : Bandung
Job/hobbies : Bobogohan
Humor : naun??
id YM : sekretaris_bdg9
Registration date : 16.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   9/12/2008, 09:37

klo fan mah gara2 chating... fan dapet calon suami yang baikkkkkkkkkkkkk banget....
(kudu di alus2 soalna geuning salaki teh ikutan porum ieu oge... ngagoler ahk )

karasa meureun ku vica oge basa meunangkeun peink...
tp duka peink bageur teu na mah... ngagoler ahk ngagoler ahk
lol! lol!

_________________
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
boengsoe234
Tukang Kojom
Tukang Kojom


Male
Jumlah posting : 59
Age : 40
Lokasi : likepoor srett.......(omat lain kolor street nu sok di pake ku c krisno nya ! :=)):
Job/hobbies : sarupaning tutumpakan sareng olahraga
Humor : resep ngagawean jelema
id YM : boengsoe234
maya_dewi2003
kolotbedegong
jlt_mmk

Registration date : 02.12.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   9/12/2008, 14:50

ngawoko ahk namanya juga dunia maya...sama aja dengan dunia semu...dunia yang ngga pasti !!
ambil sisi baik nya aja !!...
kita bisa mencari teman, sahabat, mikir hula hmmm...kalo jodoh kayak nya ngga terlalu jadi keharusan!
tapi kita harus kita ingat.."Jodo mah Jorok " Kata kolot baheula mah ( katingali huntu lain kolot bedegong nya!! )
dan kita ngga bisa mungkir kalo jodo,pati,bagja, cilaka sudah diatur sama yang diatas ngacung
sekarang mah jalani aja hidup ini seperti air yang mengalir...nikmati hidup....
ingat "Hanya Waktu lah yang bisa menjawab semua pertanyaan kita " budak males
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jurigpersib
Calon RT
Calon RT


Male
Jumlah posting : 110
Age : 31
Lokasi : bandung
Job/hobbies : nu ngenahun we.....
Humor : tokecang....tokecang,,,,aya momok,,,weh kacangan.....
Registration date : 16.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   11/12/2008, 12:19

ek enak.......ek enteu pokonamakh no comment we akh........................ ngagoler ahk ngagoler ahk ngagoler ahk


Parasea ciga si vica mun di room icon na.......... ngagoler ahk ngagoler ahk ngagoler ahk ngagoler ahk


di gerean di gerean gere si vica

hayu ah jalan jalan u vica

asalaman damai nya
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
doetz86
HANSIP
HANSIP


Male
Jumlah posting : 152
Age : 30
Registration date : 06.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   12/12/2008, 14:21

ningali si kang ulig akh.. ngahuleng

keur naun kang ngahuleng

_________________
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
dank_thea
Calon RT
Calon RT


Male
Jumlah posting : 171
Age : 31
Lokasi : Kuta-Bali
Job/hobbies : Traveling
id YM : dank_thea
Registration date : 19.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   12/12/2008, 16:30

Untungna :
1. Bisa nyengir katingali huntu
2. bisa gogleran ngagoler ahk
3. bisa kesel geuleuh ih
4. bisa meunang duit mata duitan
5. bisa meunang kabogoh bogoh
6. jeung sajabana ah rieut lieur euy

Rugina :
1. di carekan batur Parasea
2. kadang2 ceurik ngabaung
3. di boot batur ditembak cia
4. ciaaatt
6. beubeuk kadinya
7. jeung sajabana
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://endankhartchenko.blogspot.com
lordpey
Calon RT
Calon RT


Male
Jumlah posting : 81
Age : 33
Lokasi : bandung
Job/hobbies : chaters huehue
id YM : lord_pey_metallica@yahoo.com
Registration date : 03.12.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   18/12/2008, 13:30

ohh vicka cwo na narana peinks


memang sempit ya dunia

sarua ngaranna jeung uwing lamun di imah di sebut peink bunuh diri
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.friendster.com/feyzep
ci_Badeur
HANSIP
HANSIP


Male
Jumlah posting : 457
Age : 30
Lokasi : Bandung barat
Job/hobbies : olahraga na Kasur =))
Humor : babanyolan sareung HUbungan MOloR
id YM : budak_badeur@ymail.com
Registration date : 19.11.08

PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   23/12/2008, 09:12

contona weh ieu forum vic, asalna khan dina chating tapi kumaha pendapat masing2 seh ngawoko ahk tergantung penilaian olangan ngodek tai irung
badeur ge bari nenangan dui chat teh, sugan weh aya nu herang bisa kabobodo ku badeur di gerean
di chating mah badeur ge jomlo, ari nu di imah mah bae da teu apaleun ieuh matak aya untungna pamajikan teu apaleun badeur sok chating ngagoler ahk


Tertawalah sebelum dilarang
ngagoler ahk ngagoler ahk ngagoler ahk goyang curuk goyang curuk goyang curuk
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??   Today at 23:03

Kembali Ke Atas Go down
 
manfaat dan kerugian sebagai chatter di dunia maya??
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1
 Similar topics
-
» Ramalan Dunia Dari Tahun 2010 Sampai 5079
» 10 MANFAAT DIBALIK SENYUMAN :)
» Selang Rem HEL buat apaan yah?
» [ASK] Kerugian pake stang jepit (bergetar)
» [WTA] Efek papas head silinder

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Wargi Bandung Salapan :: Ngadu Bako bari nginum kopi :: Sex-
Navigasi: